samen een wijntje drinken

WHY

Anderen nieuwe smaken en food & beverage producten laten ontdekken. Mensen laten genieten van food. Omdat het leuk, lekker en goed voor je. En je er blij van wordt. Goed omdat het eten gezond, biologisch, duurzaam of fairtrade zijn. Hou je niet van bla-bla, maar van een down-to-earth instelling en enthousiasme? Hoogste tijd dat wij samen een wijntje gaan drinken en ontdekken of we iets voor elkaar kunnen betekenen…

chili-peper-stoer-en-smaak

HOW

We delen een visie. Jij en ik gaan voor kwaliteit, niet kwantiteit. Voor relevantie, niet voor meer en massa. Groter worden, ja. Alleen wel met de juiste mensen. We willen dat mensen ons vinden. We dringen onszelf niet aan anderen op. We willen kennis delen. Mijn kennis is online marketing en ik heb interesse in en passie voor food. Daardoor snap ik jou en jouw klanten. Lees mijn verhalen op mijn blog. In welke vorm samenwerken? Daarover ga ik graag met je in gesprek!

pretzels stoer en smaak

WHAT

Je ontdekt je drijfveren (WHY) , je waarden (HOW) en wat zij voor jouw klanten betekenen (WHAT)? #WHY

Klanten leren jouw verhaal kennen. #storytelling & making #contentmarketing

Zorgen voor enthousiaste klanten. #klantbinding #brandambassadeurs

Effectieve online communicatie. #WoM #e-mailmarketing

Vindbaar voor de juiste klanten #relevantie

Wanneer drinken wij samen een kop koffie?

Andere mensen BEWUST laten genieten van goed eten, als ik dat doel bereik, ben ik blij.