Ik help je graag content te creëren waar jij jouw klant werkelijk mee helpt. Voordat je hiermee kunt starten is het belangrijk dat je basis goed staat. Als deze staat, volgt de juiste content vanzelf. Bovendien breng je vanuit een stevige basis een consistent beeld naar buiten. Een beeld wat overeenkomst met je kern.

Het idee van het helder omschrijven van je WHY komt niet van mijzelf. In het model van Simon Sinek, 'The Golden Circle' (bekijk zeker even zijn filmpje) doorloopt hij drie niveaus. Wat je doet, hoe je dat doet en waarom je dat doet. Wanneer je het laatste niveau helder kunt omschrijven en doorvoert in alles wat je doet en hoe je dat doet, zul je succesvol zijn is zijn en inmiddels ook mijn overtuiging.

WHY

Wat is je doel, je motief, je overtuiging? Waarom bestaat je bedrijf? Waarom kom jij elke dag uit je bed? Dit is je hart & ziel, je missie, je visie, waar alles om draait.

Stoer&Smaak. Mijn eigen droom is dat mensen bewust genieten van goed eten.

je how

HOW

Dit is de manier waarop je iets doet. Vanuit welke waarden en kwaliteiten? Wat zijn je overtuigingen? Dit is jouw persoonlijkheid. Je karakter. Je kent menselijke eigenschappen toe aan je bedrijf en zoals ieder mens maakt dit jou uniek.

Stoer&Smaak. Ik maak mijn droom waar door aandacht te geven, eerlijk te zijn, te inspireren en te helpen kiezen. Het zit in mijn karakter om dat down-to-earth te doen en ook de rafelige kantjes te laten zien – zoals het echte leven is.

je what

WHAT

Wat doe je precies en wat betekent dit voor jouw klant? Welke problemen los jij voor de klant op? Wat heeft jouw (potentiële) klant aan jouw oplossing? Met welke content voeg jij waarde toe? Koppel dit aan je HOW en voor je klant is jouw onderscheidend vermogen duidelijk en zal deze voor jou kiezen.

Stoer&Smaak. Vanuit aandacht, luister ik naar jou zodat ik goed hoor waar jij werkelijk behoefte aan hebt. Vanuit eerlijkheid kies ik voor duurzaam en fairtrade (eerlijkheid duurt tenslotte het langst) wat betekent dat ik ook jouw lange termijn voor ogen hou. Ik inspireer om jou in beweging te krijgen en ik help je kiezen zodat je altijd een basis hebt waar je op terug kunt vallen.

Hulp nodig in het kiezen waar je voor staat, wat dit voor jouw klant betekent en hoe zich dat naar waardevolle content vertaalt? Kom. Laten we samen eens een kop koffie drinken.  

Chocolate doesn’t ask silly questions, it understands.

 

 

Delen maakt de wereld zoveel mooier...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Email this to someone
email